Sunday 23 August 2020

Servis Penulisan Mami Effy Masih Beroperasi, Ya! 😊

Awal bulan 8 kelmarin, mami terima job menulis untuk sebuah blog dan uruskan akaun fb klien. Alhamdulillah mereka lock untuk 2 bulan terus. Ogos dan September. 

Dalam masa sama ada permintaan tulis copywriting dan storytelling. Sambil-sambil tu adalah yang selit tanya pasal poster, kad digital, mini katalog. 

Semua tempahan dibuat online saja. Seingat mami lah, sejak 2017 tawarkan servis menulis ni, cuma seorang klien saja yang mami pernah jumpa. Kebetulan orang Seremban. 

Lain-lain semua urusan atas talian. Baik untuk perbincangan, serahan maklumat dan penghantaran hasil kerja. Beberapa contoh artikel, copywriting, storytelling semua dah siap screenshot dan letak watermark. Bila klien minta contoh, beri itu saja. Cepat kerja, kan?

Klien paling jauh yang mami pernah berurusan, dari Arab Saudi. Orang Malaysia, berkhidmat di sana. Sambil bincang hal kerja, sesekali dapat berita keadaan dekat sana.

Untung bekerja online macam itulah. Tak terhad kepada orang terdekat saja. Mana-mana pun kita boleh tawarkan servis. Asal ada internet. Boleh belaka.

Ada yang perlukan khidmat penulis hantu, boleh inbox mami. Atau wasap terus ke SINI..

Mami yang akan jawab semua pertanyaan atau tempahan tu nanti. Bukan hantu. Walaupun nama kerja ni ada 'hantu', hakikatnya tidak ada hantu yang dipaksa menyiapkan semua tugasan. Mereka masih bebas menghantui sesiapa sahaja yang takut hantu.

Hantu yang menulis,
#mamiEffy

No comments:

Post a Comment

SERVIS PENULISAN GHOSTWRITER/COPYWRITER