Friday 21 June 2019

Salam Perkenalan Untuk Semua. ❤

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Selamat berkenalan semua!

Saya Effy Sueffy. Mesra disapa Mami Effy.

Saya seorang #Ghostwriter dan #Copywriter. Saya bantu online seller buatkan Copywriting, Story Selling dan Content berkaitan produk serta servis perniagaan mereka.

Saya juga ambil upah untuk beberapa tugasan Ghostwriter yang lain seperti:

+ Alih bahasa artikel Bahasa Melayu > Bahasa Inggeris, Bahasa Inggeris > Bahasa Melayu.

+ Menulis post pendek untuk FB Personal dan Page klien.

+ Menulis artikel sepanjang 1000 hingga 2000 patah perkataan.

+ Update Page dan Website dengan content, story selling dan post pendek yang berkaitan dengan produk/servis klien.

Saya minat menulis sejak di bangku sekolah lagi. Bermula dengan puisi pendek, kemudian saya cuba menulis cerpen.

Tapi dah lama saya tak menulis sehinggalah 2017, saya mula menulis semula. Itu pun sebab saya dah tak bekerja dan mula ambil upah menulis copywriting.

Saya sedang asah kembali kebolehan menulis dengan membuat perkongsian tentang kekeluargaan, kisah rumahtangga dan baru mula menulis ulasan filem Tamil di Facebook. Mungkin nak ulas tentang kartun juga sebab saya suka kartun. Hehe.

Semoga apa yang saya kongsikan di sini mahupun akaun Facebook saya dapat memberi manfaat kepada kalian yang membaca.

Jika ada terkasar bahasa, saya mohon maaf. Kiranya ada kebaikan, sebarkanlah.

Semoga penulisan menjadi medan untuk saya terus berbuat kebaikan kepada semua. Semoga ia menjadi amal yang berguna untuk saya di sana nanti

Insya-Allah.

Selamat berkenalan sekali lagi.

❤,
Mami Effy

No comments:

Post a Comment

SERVIS PENULISAN GHOSTWRITER/COPYWRITER